VAIG FATAL... VULL SEXEEE
Hola!!!
El meu problema és que tinc moltes ganes de practicar l'acte sexual però ningú proper a mi vol. Em posa molt un noi que és 5 anys més gran que jo i un dia quedarem per "xerrar" (ja m'enteneu xd) però sé que trigarem a trobar-nos pq vivim relativament lluny l'un del altre. Amb la masturbació no estic del tot satisfeta, i vaig "calenta" quasi tots els dies... Sí, ho sé, semblo un gos...
Algun consell per ajudar a que no vagi tant "sortida"? Algun consell per el tema de "la primera vegada"? (Sóc verge)
Mariona Busto

Hola curtiis!
És completament normal que el teu interès per la sexualitat i les teves ganes augmentin a l'adolescència! Les hormones es revolucionen en aquesta etapa de la vida!
Pensa però que no hi ha pressa, que a cada persona li arriba el seu moment, i és important no precipitar-se, ja que les mateixes ganes de fer-ho poden portar-te a situacions que no sàpigues com manejar. El nostre consell per la primera vegada és que en primer lloc ho facis amb qui tu realment vulguis fer-ho, sense pressions. Que tingueu confiança entre vosaltres i pugueu parlar de les vostres pors i dubtes. Busqueu un lloc on pugueu estar tranquils, sense possibles interrupcions. Intenteu estar el màxim de relaxats i tranquils, així tot anirà millor. I sobretot, no oblideu de fer servir preservatiu durant tota la relació sexual ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat