Dues cosesss
Hola!!
Primer us vull felicitar per la feina que feu, sou genials.
Us vull preguntar que als 13 anys ja faci mes d'un any que em masturbi o faci dits. Tampoc se si la meva manera de fer-ho és l'adequada. Em poso al llit boca terrossa i amb les calçes em "massejo" cap a munt i cap avall sense arribar al clítoris. Ara però, avui m'he donat petits massatges cada cop més ràpidids al clítoris i això també m'ha agradat encara que es una sensació diferent. Abans mirava porno per fer-ho però ara prefereixo llegir relats eròtics o els trossos més pujats de to en llibres com after.
L'altra cosa que us volia dir és que encara no he fet el meu primer petó ni me liat amb ningú, això no em preocupa ja que encara no vull tenir una relació ni res però el que em preocupa és que quan arribi el moment no sàpiga que fer. Pel que he llegit en llibres sempre diuen que quan arriba el moment el teu cos respon i saps que fer però nose si serà així. A més porto ulleres i nose si això podria xocar o algo.
Gràcies!
Cristina Albó

Hola Clua,
Moltes gràcies per les teves paraules, ens agrada saber que la feina que fem us és d'utilitat :) !!!
Pel
que fa al que ens comentes de l'edat i la masturbació, només dir-te que
la masturbació és la forma que tenim de conèixer el nostre propi plaer i
l'edat depèn de la teva curiositat. Si sents curiositat, endavant!
Excitar-te amb lectura eròtica és fantàstic ja que tot i ser igual de
ficció que el porno, la lectura activa la nostra imaginació i això et
pot ajudar a crear les teves pròpies fantasies (i les fantasies no cal
que vulguem que es compleixin, senzillament són per a excitar-nos ;) ).
Pel que fa al primer petó, no pateixis, com bé dius, en aquell moment només has de gaudir, seguir els seus moviments i l'altre seguirà el teus.
Moltes gràcies per escriure'ns! Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat