L'he dit que no m'agrada a la noia que m'agrada!!
Hola adolescents! Tinc un problema MOLT greu, la gent no sap que m'agraden les noies y el nois, vamos que no sap ningú que soc bi sexual. Resulta que estava començant a tirarli la caña a una noia que es super guapa y molt simpatica, ella sent algu per mi però jo tinc por de que la gent s'enteri del nostre "rrollo" i llavors li vaig explicar tot a una amiga meva de confiança i hem va aconsellar que millor no tingues res amb la noia que mes o menys m'agradava. M'ho vaig pensar molt i li vaig dir que ho sentia molt però que no sentia el mateix que ella per mi. I bueno total que ara estic destrozada perquè jo li tinc carinyo i me la estimo moltisim no vull que estigui amb un altre noia perquè m'agrada moltisim però jo ja li he deixat clar que no sentia el mateix per ella. No se que feer!!! Aquesta vegada le cagada però be, per dexarme manipular d'aquesta manera.
Cristina Albó

Hola Forever_Alone13,
En primer lloc, no has d'avergonyir-te de la teva orientació sexual, només faltaria! Una cosa és que encara no vulguis escampar-ho, l'altre que no vulguis que ningú ho sàpiga, quan tinguis parella, sigui noi o noia, no tens per què avergonyir-te. L'amor no ens ha de fer vergonya, l'hem de poder viure i gaudir, sigui amb qui sigui.
Dit això, potser podries parlar amb la noia que t'agrada i explicar-li què és el que et va fer por i què és el que sents de veritat. Si ella val la pena, t'escoltarà, potser seguirà interessada en tu o potser ja no, però al menys no et quedaràs amb la cosa que una amiga teva va decidir per tu.
Ànims, força i sobretot no deixis que ningú decideixi per tu, i menys quan parlem d'amor.
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat