orgasmes
Hola adolescents.cat! Primer de tot donarvos les gràcies per tot el que feu!
Tinc una pregunta i es que si els nois senten el mateix plaer quan tenen un orgasme q les noies.
Cristina Albó

Hola margaaa40,
Moltes gràcies per les teves paraules, ens encanta saber que la nostra feina us és d'utilitat :) !!!
Pel que fa a la teva pregunta, realment cada persona sent l'orgasme a la seva manera, la descripció de l'orgasme segons la wikipedia és:
"L'orgasme és el punt culminant de l'excitació sexual que ve precedit per la fase d'excitació i fase d'altiplà en la resposta sexual humana.
S'allibera la tensió sexual acumulada durant les fases precedents i
s'experimenta una gran sensació de plaer en la zona genital.
Els orgasmes estan associats a altres accions involuntàries, que poden incloure espasmes musculars en múltiples àrees del cos, una sensació d'eufòria general i, freqüentment, moviments del cos i vocalitzacions. El període després de l'orgasme (conegut com a període refractari) acostuma a ser relaxant a causa de la segregació de neurohormones, oxitocina i prolactina, i també d'endorfina."
Com veus no es parla de la intensitat de les sensacions ja que això és completament subjectiu i cada persona ho viu i ho sent a la seva manera.
Una abraçada!
Helena Angel
Psiscòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat