No entenc del pal que va!
Hola adolescents, vins a escriue perquè porto uns dies molt confosa amb una situacio rara.
el cas es que fara un mes o aixi que parlo amb un noi, ens vam coneixer pk ell entrenaba al meu germa al campus de futbol i sempre amb les meves amigues feiem la conya tipica de "aquell per mi, quin cul, etc..." fins que unb dia les meves amigues li van parlar de mi i tot. i en una discoteca sempre ens trobabem i ens quedabem mirant molta estona finsq eu un dia vam ballar. al endema em va obrir per insta i desde aqui parlem. per es molt raro tot pk sempre m'esta dient coses d'altres lios seus perque diu que em vol posar gelosa nsk (tonteries de nois). bueno llavors l'altre dia estabem a aquella disco ballant i tal i jo men vaig anar un rato amb les meves amigues i estabem donant voltes per alla i cuan vaig pasar per darrera seu va agafar a una noia i va començar a ballar amb ella i cuan jo ja havia pasat va parar de ballar. despres vam tornar a pasar per alla i de cp agafa a la noia amb la cual estaba ballant mentres jo vaig pasar per devant seu abans i es comença a liar debant de la meva cara amb ella.
i jo obviament em vaig enfadar pk sempre esta amb aixop de les noies i es com que esta jugant amb mi. pues despres d'aixo cada cop que venia a ferme una braçada l'apartaba fins que es va ralla moooolt heavy fins el punt de voler picar a algu i que s'envolia anar de la disco pk jo no li feia cas (jo no volia merdes i mho volia passar be amb les meves amigues per aixo tmb l'evitaba). al endema em va trucra i em va dir que si arribaba a saber que em nolestaria tant no ho hagues fet pk jo li importaba mes que una merda lio d'una nit i nsk. pero ell diu que nomes som amics pero sincerament jo no m'enfado tant amb un amic meu pk m'eviti (assobre portem molt poc temps parlant per ser "millors amics" diguesim) llavors no entenc perque es va enfadar tantisim aquella nit per mi.
les meves amigues diuen pk li molo pero no vol dirho perque es el tipic que les noies li van darrera i no al reves, pero nose es molt raro tot. ell diu que nomes amics perio la seva actitud cap a mi sembla que siguem novios...
si hem podrieu dir la vostra opinio em farieu un favor... estic una mica rallada
Cristina Albó

Hola Juliet,
La nostra opinió seria una opinió més i en cap cas podria ser la veritat del que ell sent. L'única persona que sap què sent per tu i el motiu pel qual es va posar d'aquella manera, és ell.
Potser estaria bé que poguéssiu parlar, expressar sense pors el que sentiu l'un per l'altre. També us podeu expressar que no sabeu què sentiu però que us molesta veure si està amb un/a altre/a. Pensa que moltes persones no saben molt bé el que senten i necessiten un temps, però deixant les coses clares sovint molts aclareixen sentiments ;) (sense pressió ni posar a prova a l'altre).
Per a parlar us heu de treure les màscares, ell ha de ser ell i no el noi "tipic que les noies li van darrera i no al reves".
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat