'Complejo'?
Hola,
He estat molt de temps de lio amb un noi que verdaderament m'encanta. El que em passa és que moltes vegades em deia de que baixés a casa seva per... (ja ho sabeu) i sempre he posat un pretest perque em dóna molta vergonya el meu cos i no sé que pensarà ell de mi.
No sóc una noia grassa ni prima, estic en mig, però, jo no m'agrado i no tinc la plena confiança en mi per ensenyar-li el meu cos a ningú en aquestes circumstàncies.
Voldría que m'ajudéssiu a treure'm aquest 'complejo' del meu cos.
Moltíssimes gracies!
Mariona Busto

Hola Bebama!
Què és exactament el que no t'agrada del teu cos? Et proposem que dediquis 5 minuts al dia a mirar el teu cos amb uns ulls diferents de com ho fas sempre, amb una mirada en positiu. Fixa't en aquelles coses que t'agraden del teu cos, que et fan única i especial (una piga, la forma dels teus mugrons, el teu melic...). Cada noia tenim el cos que tenim, moltes coses no podem escollir-les ni canviar-les fàcilment. Per tant, hem d'aprendre a estimar-nos i acceptar-nos tal com som. Només així podrem deixar-nos anar i mostrar el nostre cos en un moment d'intimitat.
Has de tenir present que és molt important també la confiança que tenim en l'altra persona, ja que si en tenim molta, serà més fàcil que puguem despullar-nos, no només físicament sinó també emocionalment.
Estima't, accepta't i mira't amb uns ulls diferents!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat