Estic embarassada?
Bones,
M'estic començant a preocupar molt... Ho vaig fer amb protecció i tot això però ja m'hauria d'haver vingut la regla i no em ve... Sempre em ve després de 28 o 30 dies però ja en fa 32. En sec em fan mal els ovaris i em penso que em baixarà però al final no és res... Tinc com mal de panxa i vaig de ventre molt sovint. Estic embarassada? Que hauria de fer?
Ajuda si us plau!!!
Petons i abraçades
Elena Crespi

Hola Becabecbec!
En principi no has de patir per res, de vegades les regles, encara que sempre siguin regulars, poden tenir un mes que van una mica tard.
Si ho has fet amb protecció ho has fet genial. NOrmalment si el preservatiu hagués fallat i s'hagués trencat ho haguéssiu notat, per tant, no et preocupis.
Recomanacions:
-Mireu sempre que el preservatiu està ben col·locat durant toooooota la relació sexual
-Lubriqueu-lo bé (amb el teu lubricant natural o amb lubricant extra)
-També podeu comprovar que el preservatiu no perd semen un cop hagi finalitzat la relació sexual, li feu un nus i cap a la paperera.
PD: Si el preservatiu està moll per fora, és pel teu lubricant vaginal, si veieu que perd líquid de dins podria ser que estigui trencat.
Però com et deia, ho has fet tot molt bé!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres