Anell
Hola, no sé què fer.
Tinc parella des de fa 6 mesos i quan ho fem, ho fem amb condó però a mi em fa mal el condó ( amb altres parelles ja em passava, i hem provat tot tipus de condó). Crec que tinc alergia o algu així i al final ho acabem fent sense, sé que em puc quedar embarassada però amb condó em fa molt mal.
Les meves amigues m'han dit que em posi l'anell, però no sé si es segur i tampoc sé com dir-li a la meva mare
Mariona Busto

Hola p.ll!
Seria important que sabéssim del cert si tens al·lèrgia al làtex dels preservatius. Si fos així, podeu fer servir preservatius sense làtex, que podreu trobar a qualsevol farmàcia. D'aquesta manera podries mantenir relacions sexuals amb preservatiu sense haver de patir per un possible embaràs.
Si vols fer servir un anticonceptiu hormonal, com l'anell o les pastilles anticonceptives, et recomanem que demanis hora de visita amb el ginecòleg perquè pugui fer-te una valoració ginecològica, comentar-li el tema del dolor durant les relacions sexuals amb condó i podria recomanar-te quin anticonceptiu és millor pel teu cas concret. Recorda que tant l'anell com les pastilles anticonceptives no protegeixen davant de les infeccions de transmissió sexual (ITS).
L'anell vaginal té una eficàcia d'un 98-99% si s'utilitza correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat