Noi d'internet (URGENT)
Bueno, ja he fet aquesta consulta a l'apartat de psicologia però es que no se a quin dels dos apartats fer-la
Estaria molt agraida si poguessiu respondre quan avans millor.
He conegut a un noi fantàstic per internet, sembla que hi ha bastanta conexió i tal i ell sap que a mi m'agrada i ell mha dit que jo li agrado a ell (cosa que vull creure que es certa pero és tot massa... màgic). El cas és que aquest noi és tant perfecte que em fa dubtar de si és real. Hem quedat per coneixèr-nos aquesta setmana i estic bastant cagada, i si no és qui diu ser? A més es 4 anys més gran que jo, que no m'importa gaire pero... tot i així estic bastant acollonida i no se què se suposa que haig de fer ara?
Gràcies per avançat, un petó.
Mariona Busto

Hola Lauretaaa!
Sempre que parlem amb algú per internet hem d'anar molt amb compte, ja que es poden donar situacions perilloses, ja que podem parlar amb algú que no sigui qui realment ens diu que és.
Si heu quedat per veure-us, et recomanem que no hi vagis sola (amb alguna amiga, per exemple), que quedeu en un lloc cèntric, on hi hagi més gent, i estaria bé que els teus pares o algun adult de confiança també estigués al cas que has quedat amb aquest noi. Com et dèiem i com tu mateixa ens dius, podria sortir la cosa diferent de com t'esperes i això podria ser perillós.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat