nose que fer
Hola redactors!!!! moltes gracies per perdre una mica del vostre temps per mi.
la veritat es que estic bastant confosa, i esque jo actualment tinc parella desde fa casi 5 mesos, es algu que estimo moltissim pero hi ha una pega, que no em fa gaire cas, es bastant diferent, no fem coses junts, no em parla pel whats pero quan estem els dos sols estem super be, nose es com molt diferent a mi que soc molt carinyosa que sempre he somiat del tipic novio que et diu t'estimo, surt amb tu,fa plans i t'enamora cada dia. El cas es que ha marxat de vacances i ara em parlo amb un antic amor platonic del passat i tontejem, i m'ha demanat de anar a casa seva, se que si vaig ho farem, pero em sento malament sabent que tinc novio perque sempre he estat en contra de la infidelitat, pero les meves amigues em diuen que aixo no es una relacio que no em fa cas noseque.... i nose que fer... algun consell?
ho sento per enrollar-me
Mariona Busto

Hola anonima!
Si estàs en una relació i heu pactat exclusivitat, si ho fas amb una altra persona, estaria sent una infidelitat... nosaltres no som les persones que t'hem de dir què és el que has de fer o no, però potser estaria bé que parlessis amb la teva parella actual. Si tens la sensació que les coses no van bé o com a tu t'agradaria, és important que amb confiança en pugueu parlar. Moltes vegades idealitzem les relacions de parella i pensem que han de ser com a les pel·lícules romàntiques on l'altra persona ha de saber en tot moment el que necessitem, però a la vida real les coses no funcionen així... si nosaltres no exposem allò que ens passa o sentim, l'altra persona no té per què saber-ho.
Una abraada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat