Exciació
hola!
fa temps que, encara que em faci dits, no m'excito i em preguntava: que se suposa que has de pensar per excitar-te? no sento atraccio ni per tios ni ties, tot i que si que he tingut somnis on mexcitava.
la questio es que em començo a preocupar.
moltes gracies!
Cristina Albó

Hola de nou Janings,
Mentre estiguis pensant en excitar-te, no t'excitaràs. Per a excitar-te has de sentir, gaudir i experimentar! Ens preguntes què has de pensar, has de crear fantasies, si veus que et costa crear-les, llegeix contes eròtics o recorda els somnis que et van excitar. També pots tancar els ulls mentre t'estimules i gaudir del teu propi tacte i les teves sensacions.
També parles de "dits", i no sabem si quan et masturbes introdueixes els dits dins la vagina o no. Per masturbar-te no cal que introdueixis el dit o dits dins la teva
vagina si no vols, de fet, per començar, et recomanem que agafis un
mirallet i observis els teus genitals. Familiaritzat amb ells, fixa't
com són i localitza cada una de les seves parts:
Has
trobat el teu clítoris? El clítoris serveix única i exclusivament per
proporcionar plaer! Així doncs, moltes noies prefereixen l'estimulació
del clítoris i els seus voltants per masturbar-s. Coneix el teu cos i els teus genitals, potser descobreixes quelcom que no coneixies ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat