Maturbació(?)
Hola! Ja fa temps que em masturbo, però només sento plaer amb el clítoris, quan em fico els dits, el forat és massa petit i només me'n cap un i no em dona plaer. Sé que cada dona és un mon en aquests temes, però a l'hora que ho hagi fer amb algú no sé que passarà, perquè no crec que hi passi. I perquè no sent plaer amb els dits?
Una abraçada molt forta i esper la vostra resposta!
Cristina Albó

Hola lletget8,
Introduir-se els dits o tenir relacions sexuals amb penetració (amb
un penis), no és exactament el mateix, més que res que la mida i la
força de la penetració és  diferent. De totes maneres recorda que la manera d'obtenir més plaer és amb l'estimulació directa o indirecta del clítoris!
Ja saps on és? T'adjuntem dues imatges, una dels genitals femenins i una altre del clítoris. Per a investigar una mica, podries mirar-te amb un mirallet i ubicar totes les zones dels genitals, coneix-te i descobreix-te, veuràs que poc a poc vas coneixent com funciona el teu cos i el teu plaer.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga de l'Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/
%3Cbr%3E%3Cdiv%20style=%27width:100%;max-width:100%;overflow-x:hidden;%27%3E%3Ca%20target=%27_blank%27%20href=">www.consultajove.cat