AJUDAAAA!!!
Hola tinc un petit problema .Tinc el penis mol petit i m'agradaria tenirlo mes gran ,els de la meua classe el tenen mol gran i a mi magradaria tindrel igual es nirmal que als 13 anys ( en una setmana 14 ) el tingi tan petito . Hem ja 4 cm normal i erecte 7 cm.
AJUDA PERFAVOR EL VULL MES GRAN!!!
PD: tinc pels. Graciès
Cristina Albó

Hola,
No pots fer res ara mateix per a que creixi, només tenir
paciència, tens gairebé 14 anys, estàs en plena edat de desenvolupament,
per tant, calma. El teu cos encara ha de canviar moltíssim a la seva
"forma adulta".Pensa que cada cos es desenvolupa al seu ritme i no tots
ho fem alhora,a  uns els hi canvia abans la veu, a uns els hi surten
pèls abans, a uns els hi creixen els genitals abans, etc...
Quan parlem de mides en edat adulta i en cossos masculins completament
desenvolupats (més de 22 anys), la normalitat va vinculada a la mitja, i
la mitja catalana és de 13 cm en erecció. Un penis considerat "normal" és a partir dels 8 cm en erecció.
Si
quan tinguis més de 22 anys el teu penis segueix igual que ara, és a
dir, si segueix igual que als 14 anys, el que et recomanem és que ho
consultis amb el metge. Però ara per ara, tot ens sembla normal per un
cos en desenvolupament.
Gràcies per escriure'ns i per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat