Embarasada?
Hola!
Tinc un dubte, fa un mes o així vaig fer-ho amb el meu novio, vam utilitzar condó com sempre i ell no va arribar a l'orgarsme.
LLavors, jo tinc la regla bastant irregular però més o menys em ve per unes setmanes concretes, la questió és que encara no m'ha vingut quan ja ho hauria d'haver fet, fa uns dies que em molesta com si m'anés a vindre però no em ve i estic una mica preocupada. Estic nerviosa pel fet que no sé quan em vindra i si pel que fos no em ve.
Podria estar embarassada o només és un altre retràs degut a les hormones o produit pels nervis de poder estar embarassada?
Mariona Busto

Hola ACP!
Si sempre vàreu fer servir preservatiu correctament, i en acabar vàreu comprovar que no s'havia trencat, en principi podeu estar tranquils perquè els preservatius són un mètode anticonceptiu segur (sempre que es fa servir correctament).
De totes maneres, si no estàs segura i penses que l'anticoncepció pot haver fallat, el millor és que et facis una prova d'embaràs per descartar-ho.
Recorda que les irregularitats menstruals són força freqüents els primers anys de la regla, i un retard menstrual pot ser degut a molts motius, i no sempre són per un embaràs. Tot i així, si fa temps que tens la regla, les irregularitats es mantenen, el millor que pots fer és demanar hora amb el ginecòleg perquè pugui valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat