És bastant seriós.
Bé, no se com abordar el tema, així que primer faig la pregunta i després explico la situació: que una persona t'intenti fer dits sense que tu vulguis es pot considerar violació?
Fa uns mesos estàvem una amiga, un amic i jo al mateix llit (bastant borratxos tots tres) i ell estava al mig de nosaltres dues. Vaig ser la última en ficar-me al llit i anava amb un sostenidor i amb tanga i ell em va abraçar a l'instant i just després ens vam començar a liar. Jo ho vaig veure normal, perque ja haviem tingut moments d'intimitat (masturbació i sexe oral, no vam tenir sexe pròpiament dit), però estàvem al mateix llit que una amiga, així que quan va començar a baixar la ma per la meva cadera li vaig apartar la ma. No només per respecte, sino porque no em venia de gust fer res amb ell en aquell moment. Però insistía tota la estona i fins i tot em va posar la meva ma a la seva erecció... Al final va conseguir ficar-me els dits i no vaig saber reaccionar fins que la amiga va estar a punt de fer-nos fora i es va ficar en mig de nosaltres dos.
Jo anava borratxa perduda, no estava tant incómoda, però quan vaig considerar-ho uns dies després em vaig sentir molt rara... Jo sento que va ser violació, perque insistía i ho feia encara que jo deia que no, però potser ho estic exagerant perque tampoc va ser sexe del tot, no ho se.
No he comentat la situació amb ningú de la mateixa manera que aquí, perqué no se ni com hauria de sentir-me...
Cristina Albó

Hola Pinkie,
Estàvem revisant consultes anteriors per veure si alguna se'ns havia passat i hem trobat la teva, ens sap greu no haver-te respost, per algun motiu no la vàrem veure, mil disculpes!
En primer lloc, moltes gràcies per ser tan valenta i per explicar una situació tan complicada i que et va fer sentir tan malament com la que ens comentes.
Quan parlem de violació parlem de penetració no consentida, en el teu cas, podríem parlar d'agressió sexual. És a dir, hi va haver una situació sexual que tu no volies que passés... anar borratxa no eximeix de responsabilitat a l'altre, si no hi ha un "sí", és un "no".
Si tens contacte amb aquest noi, vés amb molt de compte, potser va ser una situació puntual desafortunada, però potser no. De totes formes, si teniu contacte i seguiu parlant, potser podries dir-li que allò que va passar no vols que es torni a repetir mai més, que si no li dius "sí", significa que no vols i si no vols, ell ho ha de respectar, PUNT. No hi ha res més a negociar.
Una abraçada enorme i de nou, moltíssimes gràcies per la teva consulta, segur que ajudarà a moltes altres noies que hagin viscut una situació similar. I recordeu, encara que sigui el vostre novio, si NO voleu tenir relacions sexuals, ell ho ha de respectar, si no ho respecte és una agressió o una violació (segons el cas), encara que sigui la vostra parella.
Esperem que no hagis de viure mai més una situació similar.
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat