Ex novio i ayuda urgentttt
Al meu exnovio em va desvirgar i em ve la regla fatal i tambe desde que ho vaig fer tinc mes ganes de sexe i no vui acbar com una g.... que es folli el primer tio que trobiii
Cristina Albó

Hola Divertida i explosiva,
Moltes gràcies per escriure'ns! Pel que fa al tema de la regla, el millor seria que anessis al ginecòleg per a que pogués valorar com funciona el teu cicle menstrual i veure si tot està bé. És normal que si vas tenir bones experiències sexuals amb la teva exparella, ara tinguis més curiositat o més ganes d'experimentar a nivell sexual, això no significa que hagis de fer-ho amb qualsevol persona ni que siguis una "g...". Que les noies i dones puguin viure la seva sexualitat de forma sana i lliure, no significa que siguin unes "g...", això és visió molt masclista de la sexualitat femenina.
Per tant, actua d'acord als teus principis i fins on tu et sentis còmode ;)
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat