Un calenton que sens va fer raro. I coses dels pares
Hola soc l'Oxana
Ahir vaig quedar amb el meu novio, vam anar a donar una volta i ens vam liar (sempre que ens liem ens calentem)
El cas esque vam anar a casa seva i ens vam quedar amb roba interior i ell es va treure els calçotets i es va masturbar i ens va corre a la meva panxa. Jo em sentia molt rara perquè era el primer cop que em despullava tant depresa, els nostres genitals es van tocar amb roba i sense roba, quant estàvem sense roba nomes es va corre quant es va masturbar. A mi tot aixo em va semblar molt raro perquè fins ara nomes ens liavem.
Ara confio amb que em vindrà la regla ja que no va averi penetració nomes rocament.
Després per whats ho vam parlar i als dos ens va semblar molt raro, i vam quedar que aixo no tornaria a passar fins d'aquí a un temps.
Ell sempre diu quant ens liem " imaginat aixo però en un llit".
Ell te 19 i jo 16 anys.
Ara lo dels meus pares i la meva família:
Ve la meva família ja sap que tinc novio, el que passa esque no em pare de dir que vigili i que es mes gran que jo i aixo em fa endarame perquè el critique'n sense coneixel. I tot el rato els meu pares em diuen que res de sexe i que no es fien d'ell i aixo no m.agrada gens.
Que puc fer amb tot aixo del calenton i els meus pares?
Gracies.
Cristina Albó

Hola Oxana,
Pel que fa al tema del "calentón", és genial que si no vàreu estar a gust ho hagueu parlat, és importantíssim, bé, és bàsic que hi hagi comunicació sexual dins la parella. Parlar del que no ens ha agradat o se'ns ha fet raro és igual d'important que parlar del que sí que ens ha agradat!
Si no va haver penetració sense preservatiu, ni el semen va estar en contacte directe o a prop dels teus genitals, ni els vostres genitals no van estar en contacte directe sense roba no hi ha risc d'embaràs. Si els vostres genitals van estar en contacte directe sense preservatiu ni roba pel mig, hi ha possibilitats d'embaràs però són moooolt baixes, no impossibles però sí improbable.
El segon tema pel que ens consultes és més delicat, ja que és normal que als teus pares els faci desconfiar i els faci patir que vagis amb un noi més gran que tu. Però també és normal que a tu et molesti que desconfiïn d'ell sense conèixer-lo. No sabem quina relació teniu però potser podries parlar amb ells de forma sincera, explica'ls-hi per què és important ell per a tu, com et tracta, etc... explica el que et fa sentir quan ells desconfien d'ell sense conèixer-lo, i potser així entenen com et sents tu. També tingues en compte que ells seguiran tenint la seva opinió i sempre és complicat el tema "novios" a casa.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat