NECESITO AJUDA PERFAVOR!!!!!
Hola,
Tinc un problema... jo i el meu novio portem bastant de temps, i vam decidir ferho tot i qie els dos ja ho habiem fet.
El problema es que duran tot aquest temps jo em fet moltes vegades i sense proteccio, ho feiem sense condo i llabors ell es corria fora.. i ara ja fa 6 dies que tinc de retras la regla, normalment em varia de 2-3 dies pero 6 mai m'havia pasat. Aquesta setmana els pits em feien mal i mha sortit algun que altte gra i vaig pensar segur que es la regla , i ahir em va agafa un dolo de panxa i avui tambe i encara no a vingut la regla... Estic molt preocupada, em podeu ajudar perfavor?????????? Necesito algun consell d'algun especialista..... perfavor estic desesperada, ajuda!!!!!
Cristina Albó

Hola Olsncn,
Doncs pel que ens expliques hi ha risc d'embaràs, sempre que tenim relacions sexuals amb penetració sense preservatiu, hi ha risc d'embaràs.
Si ja fa 6 dies que t'hauria d'haver vingut la regla i encara no t'ha vingut el que podries fer és fer-te un test d'embaràs, si surt positiu serà que estàs embarassada i hauràs d'anar al ginecòleg i prendre decisions; si és negatiu i la regla passats 7 dies més encara tampoc t'ha vingut, repeteix el test, podria ser un fals negatiu, si segueix sent negatiu el millor seria que anessis al ginecòleg i que avalués què està passant i per què no et baixa la regla, si en aquest segon test surt positiu, significarà que estàs embarassada i que potser quan et vas fer el test anterior encara no tenies suficient quantitat de l'hormona que detecta el test a l'orina.
Esperem que amb el test pugueu sortir de dubtes.
Una abraçada enorme i molts ànims!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat