El piercing del mugró
Holaa molt bones! No sé si aquest dubte aniria exactament aqui com pero bueno ^^
Sóc noia i vull fer-me el piercing/perforació al mugró, he estat informant-me bastant respecte el tema i tal pero tinc el dubte de si realment la sensibilitat de la zona augmenta o disminueix... Nosé si vosaltres em podrieu traure de dubtes o que, i si relment augmenta la sensibilitat donaria més plaer?
L'atra questio es que no sé si fer-me'l a la dreta o a l'esquerra... Les meues amigues diuen que tinc els pits bonics pq no son ni molt gran ni molt petits, però jo veig que en el pit esquerre tinc una 95B i en el dret una 90B, llavors, depenent d'on me'l fes ho podria dissimular? I te algun significat fer-ho a l'esquerrao a la dreta o simplement es indiferent?
I ja per ultim, a la zona de l'areòla tinc com uns bultets molt petitets, com a granets però no em fan mal ni res, quede un poc lleig estèticament però no es res greu no?
Cristina Albó

Hola electra,
Ens sap greu però hi ha preguntes de la teva consulta que no podrem resoldre't ja que som psicòlogues i no sabem tant de pearcings.
Pel que fa a la sensibilitat, hi ha persones a qui els augmenta i persones a qui els hi disminueix, pensa que és pell perforada, hi ha una ferida i per tant, ha de cicatritzar. El fer-ho al pit esquerre o al pit dret és qüestió de gustos, on t'agradi més estèticament, que nosaltres sapiguem no té cap significat fer-ho a la dreta o a l'esquerre.
Que a l'aureola tinguis aquests puntets és normal, de tots formes si tens dubtes o si t'han sortit de cop el millor seria que consultessis amb un dermatòleg o amb el teu ginecòleg. De pas també podries preguntar sobre el tema del pearcing.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat