Orgasmes
Al llarg de la meva vida he tingut unes quantes relacions sexuals però mai he arribat a l'orgasme, quantes vegades s'han de mantenir relacions per tenir un orgasme? Em preocupa no arribari mai i gairebé sempre els he de fingir.
Mariona Busto

Hola Petita!
Doncs no es tracta de fer-ho moltes vegades, sinó que l'estimulació sigui la correcta i que el teu cap et doni permís per tenir un orgasme.
Quan et masturbes et passa el mateix o arribes a l'orgasme sense problemes? Recorda que el clítoris sol ser la zona indicada i preferent per les noies per obtenir plaer i aconseguir un orgasme. A vegades amb la penetració solament, no és suficient. Per tant, pots provar d'estimular la zona del clítoris directa o indirectament mentre mantens relacions sexuals, a veure si la cosa millora.
Recorda però que el nostre gran òrgan sexual és el nostre cap! Per tant, tan important és una bona estimulació com en què estem pensant mentre tenim relacions sexuals. Sovint estar molt penedent de l'orgasme dificulta que aquest es doni. Així doncs, hem d'aprendre a centrar-nos en allò que estem fent, en les sensacions i en pensaments que ens ajudin a excitar-nos, tot plegat t'ajudarà a centrar-te en el plaer i facilitar així que l'orgasme es produeixi!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat