Es preocupant?
Fa dos dies s'em va acabar la regla i avui ho he fet amb el meu novio.... Però una vegada sense condo... Ell no s'ha corregut dins... Pot passar alguna cosa?
El fet de que em marxes la regla fa poc disminueix el risc oi?
Mariona Busto

Hola kkk!
Sempre que hi ha penetració sense preservatiu, hi pot haver risc d'embaràs. Pensa que els nois abans d'ejacular alliberen líquid preseminal que ja pot contenir espermatozous i per tant pot produir-se un embaràs.
Sí que és cert que els dies d'ovulació són els dies més fèrtils, però pensar que la resta de dies no hi pot haver risc, és un mite. No sempre ovulem el mateix dia, i més si es tenen regles irregulars (no sabem si és el teu cas). Per tant, us recomanem que sempre feu servir preservatiu, per poder gaudir de la vostra sexualitat de forma sana i responsable.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat