Primeres relacions
Fa 2 dies vaig fer-ho per primera vegada amb el meu nòvio, obviament que ho vam fer amb protecció però em va fer bastant mal. Però ara tinc la part de sota la panxa dura i estic preocupada. No em
fa cap mal però està un xic més dura de lu normal. Encara no han passat 48 h nose si m'hauria d'esperar o no... Espero que em pogueu guiar una mica sobre que fer o si no es res.
Gracies!!
Mariona Busto

Hola Eolise!
Si vàreu fer servir preservatiu correctament durant tota la relació sexual, i en acabar vàreu comprovar que no s'hagués trencat el condó, podeu estar tranquils pel que fa a un embaràs no desitjat i el contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Ens expliques que et va fer bastant mal... no sabem si la zona estava ben lubricada, si estàveu tranquils i relaxats (al màxim possible tenint en compte que era la primera vegada), ja que tot això facilita la penetració i pot evitar el dolor. A vegades el trencament de l'himen i la força de la penetració pot deixar la zona adolorida, i potser és això el que notes, que tot estigui una miqueta més inflamat.
Vés observant com va evolucionant, i si veus que fa mal o que la inflor/enduriment no desapareix, et recomanem una visita amb el metge perquè pugui valorar si tot està correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat