No ho entenc x2
Bondia! Anteriorment, vaig fer aquesta consulta; http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/50451, i tinc un dubte.
Enteoria m'ha de venir la regla el dia 12 de setembre, per tant suposo que vaig ovular cap el 25 d'agost i devia acabar cap al 28... total que després de ovular, just el dia 29 va ser quan em va baixar una mica de sang i em va durar fins el dia 31. He tornat a buscar i m'ha sortit que el sagnat d'implantació dura aprox 48h, però com ja vaig dir no he tingut més relacions.
L'últim cop que vaig quedar amb el meu novio va el 16 d'agost però els dos anàvem amb roba, es a dir no vam fer re.
Segueixo sense entendre perquè em va venir el sagnat aquest ja que fa un mes que no tinc relacions.
Que faig? Em faria una prova d'embaràs però si no he tingut relacions des de el juliol... ai no sé que fer!
Mariona Busto

Hola de nou there's nothing!
El sagnat d'implantació pot donar-se uns dies després que s'ha produït la fecundació de l'òvul i aquest s'ha implantat a l'úter matern. Perquè això passi, s'han hagut de mantenir relacions sexuals de risc, l'òvul ha d'haver estat fecundat i per tant has d'estar embarassada.
Tu ens expliques que et va venir la regla el dia 12 d'agost, i que no tens relacions sexuals amb penetració des de juliol, oi? Si és així, si no hi ha hagut conductes de risc que poguessin fer-nos sospitar d'un embaràs, entenem que aquest sagnat no pot ser per implantació.
Si no has mantingut relacions sexuals, ni hi ha hagut conductes sexuals de risc, no té massa sentit fer-se una prova d'embaràs. De totes maneres, si volguessis fer-te-la per quedar-te més tranquil·la, hauries d'esperar al primer dia de retard de la regla.
Si segueixes tenint sagnats entre els períodes menstruals, et recomanem que vagis al ginecòleg perquè pugui valorar-ho i indicar-te el motiu d'aquests sagnats.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat