1a Vegada
Hola, porto bastant de temps amb un noi, cap dels dos hem tingut relacions sxuals mai. Però jo m'estic plantejant fer-ho per primera vegada amb ell ja que per a mi és molt especial.
Però em fa algo de vergonya, sobre tot pel fet de que nose com representa que he de tenir allò.
M'explico, actualment la major part de noies adolescents, es depilen les parts intimes.
I jo nose si els nois s'esperen que les noiea ho dugém depilat a l'hora de fer-ho.
Nose, soc una total inexperta...!
Moltes gràcies!
Anissa Ouali

Hola Ruth!
El com ho has de tenir, és com et faci sentir més còmode. No és obligatori depilar-se, però és cert que moltes noies es depilen i també molts nois.
I pel que fa a la depilació, una manera de fer-ho és amb una fulla d'afaitar (no fa mal, però els pèls surten després més durs) o amb bandes de cera (que arranquen el pèl i sí que fa més mal). La millor opció és sempre anar a una persona especialitzada, ja que depilen molt bé (inclús generant menys mal), i encara que faci vergonya hem de pensar que estan acostumats/es a veure cossos tot el dia!
Espero haver-te ajudat! una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali