Bisexual
Hola!
Mireu des de fa 3 mesos, quan vaig fer el viatge de fi de curs a França, he començat a dubtar de la meva orientació. Jo sempre m'he considerat hetero, però que no m'importaria probar algo amb una noia (de fet miraba porno lésbic i m'agradaba més que el hetero). L'únic cop que m'ha agradat algú ha estat un noi. Al viatge vam fer els típics jocs de proba o veritat i en una de les proves em van tocar donar un petó a una amiga. Ella i jo ja ens haviem fet un pico avans ballant, així que les dos vam acceptar (jo pensaba que també seria un pico). Em vaig acostar i ens vam besar. Al principi només va ser un pico fins que ella va començar a moure els llavis i a intentar ficar la llengua, cosa que em vaig deixar i em vaig deixar emportar. Va ser el meu primer petó, mai m'havia donat cap amb cap persona, i em va agradar molt. A més de que em va excitar molt de que fos una noia. 3 mesos despres encara no empuc treure aquella sensació del cap ni a la noia, i m'han comensat a atraure algunes noies. Mai m'havia passat avans, i mai m'havia plantejat el fet de tenir una parella del meu mateix sexe tot i que no em faria res. La qüestió és: com puc saber si sóc bi o no? Porto ja molt de temps que no paro de donar-hi voltes i ja no ser qie pensar. Ajudeu-me sius plau!
Mariona Busto

Hola Raven0901!
Doncs el temps i les circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a descobrir-ho. Pensa que amb el que vas viure a França i el que va passar amb la teva amiga, és normal que tinguis el cap confós i no tinguis clar què sents. Dóna't temps i no et pressionis. Recorda que la nostra orientació sexual ve definida per de qui ens enamorem, no només qui ens excita. Per tant, deixa que de mica en mica els teus sentiments vagin posant-se a lloc i puguis descobrir de qui t'enamores!
Sentir curiositat per embolicar-se amb una noia o excitar-se amb porno lèsbic, no implica directament que siguis lesbiana o bisexual.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat