Pregunta
Olaa hem dic Sílvia i tinc una pregunta,
jo mai m' he liat mai en ningú peró m' han dit que es molt especial si es en la persona que t' agrada. Peró tinc un problema NO SE COM LIAR-ME ell a piscina hem fa moltes miradetes cada vegada que el miro m' he está mirant i hem fa un somriure i es posa roig i a mi hem passa el mateix hem podrieu dir com liar-me o alguns consells pervaforr ajudeu-me, moltes gracies,
dos besets i una abraçada,
Sílvia Almenar Quixal
Anissa Ouali

Hola Silvia!! moltes gràcies per la teva consulta!
Doncs el que et recomano és que et deixis portar. Ningú neix ensenyat i n'has d'anar aprenent, per tant, no pateixis i segueix el que l'altra persona faci. Mica en mica, aniràs descobrint com t'agrada a tu.
Si tens dubtes, sempre és millor demanar-li a l'altra persona si li agrada, si se sent còmode amb tu i que tu també li puguis indicar què pot fer perquè t'agradi més a tu i tu també estiguis més còmode.
Què és el més important? Sentir-te preparada, i així es com m’has comentat que et sents, a partir d’ara has de buscar coses que t’ajuden a sentir-te segura, com per exemple, parlar amb aquesta persona, pensar en passar-t’ho bé, en gaudir del moment i com aprenentatge saber que hi haurà coses que no sortiran bé ja que es una situació nova!
Espero haver-te pogut ajudar! Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali