Masturbació...
Hola! Primer de tot voldria felicitar la vostra feina al consultori que realment ens ajuda a molts adolescents!
Jo sóc una noia bastant desentrenada sexualment mai he tingut una parella ni lios ni coses per l'estil. Encara sóc verge i no m'he masturbat mai. Vull provar-ho i el meu dubte és: masturbar-se requereix introduir dits o hi ha alguna altra manera? Em podríeu donar alguns consells per no fer-me mal a l'hora de fer-ho? Em fa una mica de por el tema d'introduir els dits ja que mai he pogut posar-me tampons a causa del dolor.
Si podeu contestar-me us ho agrairia mooolt!
Mariona Busto

Hola Anònima!
Moltes gràcies pels teus comentaris! Ens alegra saber que la nostra feina us és d'utilitat :)
Per masturbar-te no cal que introdueixis el dit o dits dins la teva vagina si no vols, de fet, per començar, et recomanem que agafis un mirallet i observis els teus genitals. Familiaritzat amb ells, fixa't com són i localitza cada una de les seves parts:
Has trobat el teu clítoris? El clítoris serveix única i exclusivament per proporcionar plaer! Així doncs, moltes noies prefereixen l'estimulació del clítoris i els seus voltants per masturbar-se!
Important! La higiene, com sempre, rentar-se les mans abans i després, i portar les ungles ben tallades per no fer-se mal. Estar relaxada t'ajudarà a que tot vagi millor. Per tant, busca moment d'intimitat on ningú pugui interrompre. Si la zona la tens ben lubricada, les coses aniran millor i evitaràs fer-te mal. A partir d'aquí, tu mateixa vés descobrint des de la curiositat la teva sexualitat!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat