Magrda un noi pero soc molt vergonyosa
Hola,
Tinc un problema i esque magrda un noi dos anys mees gran pero clar mai hem xerrat i si l'obro es pensara que soc una pringada i apart soc molt, MOLT vergonyosa i no se que fer😭😭
Apart visc amb un poble petit i totom coneix a totom i com passi de mi hem puc esguerrar ladolescencia😭
Apart el veig cada dia a l'insti i es molt dificil!!!!
AJUDAAAA!!!
Mariona Busto

Hola Ningu!
Per què pensarà que ets una pringada?
Anem per parts... teniu alguna amistat en comú? Hi ha algú que pugui ajudar-te i fer de pont entre tu i ell? Estaria molt bé que en primer lloc comencéssiu amb una relació d'amistat, que pugueu conèixer-vos, com a amics, i de mica en mica aniràs veient si segueix agradant-te i si hi ha alguna possibilitat entre vosaltres.
Sabem que no és fàcil, que fa vergonya, etc., però si tens ganes de conèixer-lo, busca i troba la manera d'acostar-t'hi, i com et dèiem, des de l'amistat és sempre una bona opció!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat