Que puc fer amb els pits caiguts
Holaaaa.
Hi ha una cosa que em preocupa de mi mateixa... sé que de pits hi ha tants com noies en el mon, però els meus no m'agraden gents perquè tenen el mugró molt gran i a sobre estan caigudes i em fa vergonya ensenyar-los, ja sigui a la platja, dutxa o al mantenir relacions sexuals. Puc fer algo per no tenir els pits caiguts??
Gracies :))
Mariona Busto

Hola ester_001!
Doncs en primer lloc t'animem a que et miris els teus pits i el teu cos d'una manera diferent, sense tanta crítica i amb més amor. Pensa que els pits cauen per la mateixa força de la gravetat, com més grans els tenim, més tendeixen a caure... tret de tècniques quirúrgiques, poques coses podem fer per canviar la forma o mida dels nostres pits. Per tant, val més acceptar com són i no deixar que això afecti la nostra autoestima.
No ens hem d'avergonyir del nostre cos, ni d'una part d'aquest, ja que estimar-nos tal com som és el primer pas per gaudir lliurement!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat