Què va passar..?
L'altre dia ho vaig fer per primer cop amb un amic (ell ja ho havia fet altres cops) al principi jo anava molt calenta, pero quan ho vam començar a fer jo no arribava a l'orgasme i ell tampoc es va corre... Ell ja sabia que era el meu primer cop i hem va dir que no passava res, pero tinc por de que no li hagi agradat i no ho vulgui tornar a intentar perque ell a mi m'agrada moltissim.
Vam començar amb els preliminars, es a dir hem va fer dits i tal i no se què vam fer malament perque ni jo ni ell arribessim a l'orgasme...
No se si mhe explicat gaire bé, esque estic molt nerviosa hahah. Moltes graciees!
Mariona Busto

Hola Flower!!
És completament normal el que us va passar, i més si era la primera vegada per tu i també la primera vegada que vosaltres dos manteníeu relacions sexuals.
Es necessita confiança i tranquil·litat perquè les coses vagin millorant! Pensa que no coneixeu bé encara els vostres cossos, ni els vostres ni els de l'altra persona, i per tant, us heu de donar temps perquè de mica en mica aneu descobrint millor la vostra sexualitat.
No sabem si li agrades o no a aquest amic, però no l'enamoraràs perquè hagis arribat a l'orgasme o no. Les persones s'enamoren d'altres persones per la seva essència, per la seva forma de ser, per com es comporten, per com parlen, etc., etc., etc., per tant, estigues tranquil·la, encara que la primera vegada no hagi anat com us esperàveu.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat