Orgasme
Hola, sóc una noia que fa poc m'he començat a masturbar i mantenir relacions sexuals amb el nuvi. El probma esta en que no se quan tinc un orgasme o s'hi he arrigat. Sento plaer pero no n'estic segura si he tingut. El que vull saber es que li pasa al cos quan en tens un i com puc saber que estic a punt.
Una abraçada a tots i gràcies!!
Mariona Busto

Hola Lol170417!
Doncs només tu podràs saber si has arribat a l'orgasme o no, ja que és una sensació que només tu pots sentir i saber si has tingut o no. Pensa que l'orgasme seria una sensació plaent molt més forta que la resta i que dura poca estona, com una petita explosió de plaer que es nota als genitals, com unes petites contraccions que produeixen plaer.
A vegades estem tan pendents de si estem tenint un orgasme o de si el tindrem, que no deixem que aquest arribi. És important aprendre a centrar-se en el plaer, en allò que estem fent, en les sensacions agradables i en pensaments que ens ajudin a excitar-nos, ja que no podem oblidar que el gran òrgan sexual és el nostre cervell.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat