M'estic enamorant del meu "follamigo"...
Hola, i és que, tal i com diu el títol, m'estic pillant més del que em pensava del meu follamigo i jo no vull... no se com fer-ho perquè no ho estigui, i quan m'ho pregunten dic que no ho estic per oblidar-ho, però tot i així segueixo un xic enamorada...
tampoc vull deixar-lo perquè me l'estimo molt, però necessito algun consell perquè això no vagi a més i els gelos no puguin amb mi si se que s'ha liat amb algú...
Mariona Busto

Hola Anònim!
Doncs estàs en una situació complicada, perquè és difícil controlar els nostres sentiments i més si continues mantenint relacions sexuals amb aquest amic...
Has de valorar bé que vols i ser sincera amb tu mateixa, per no patir! Ell què sent per tu? Què passaria si en parléssiu i valoréssiu formalitzar la vostra relació?
Si ell només vol ser amic amb dret a alguna cosa més, però tu t'estàs enamorat, segurament patiràs bastant cada vegada que estigui amb una altra noia o simplement quan no sàpigues on és, què fa, amb qui està... com no teniu exclusivitat, tampoc pots demanar-li explicacions si s'embolica amb una altra persona. Així doncs, valora amb calma què vols realment, pensa en el teu benestar i en si realment et compensa estar d'aquesta manera.
Si el vols oblidar i que els teus sentiments es refredin una mica, seria convenient que de moment intentéssiu no mantenir relacions sexuals ni embolicar-vos, si no és impossible!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat