Ejaculació
Hola a tots! Siusplau vull ser anònim. Tinc 17 anys i fa gairebé 3 mesos que estic amb una noia amb la que encara no ho hem fet però si que la he vist despullada i la he tocat un parell de cops. En aquestes situacions o fins i tot quan la toco per sobre la roba, he notat que m'excito tan que la majoria de les vegades em corro sense tocar-me ni que em toqui. No és una correguda per dir-ho d'alguna manera "grossa" com quan em toco jo mateix però si que queden restes als calçotets i tal. Tan sols vull saber si això és més o menys normal i si suposarà un problema quan ella em toqui o quan hi hagi penetració. Tinc ejaculació precoç? Merci!! :)
Anissa Ouali

Hola Las Vegas007!
El que et passa és molt normal! Quan un noi està excitat, el més natural és que ejaculi ràpid, ja que és així com funciona la resposta sexual masculina. Aquesta ejaculació que descrius podria ser el líquid preseminal o una ejaculació menys intensa que quan et masturbes, però en els dos casos és totalment normal.
Que pots passar quan hi hagi penetració o masturbació? Doncs el primer que et diria és que tot és qüestió de pràctica! Amb el temps, els nois aprenen a reconèixer el punt de no retorn, que és aquell moment en que el noi ejacularà sí o sí, encara que es deixi d'estimular el penis. Detectar aquest punt és important, perquè es tracta de reduir la intensitat de l’estimulació una estona abans. És a dir, si el noi nota que arribarà aquest moment, el millor és penetrar més lent o deixar de penetrar. Si parlem de masturbació, doncs seria moment de fer els moviments més lents o aturar-se un moment, per exemple.
Com veus, tot és qüestió de pràctica i aprendre com funciona exactament el nostre cos. Però recorda que és molt normal ejacular ràpid si estàs excitat o si estàs amb una persona que t'agrada molt! Així que també és vital no donar tanta importància al temps i centrar-se en passar-ho bé!
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali