Fisting? .......................................M'explico?????????????
Hola!
No se com explicar-ho pero soc gay i tinc novio des de fa cuatre mesos, tot i que pensaba que em moriria sol.
La cosa es que ell es tres anys mes gran que jo i jo no se molt de sexe, i l'altre dia em va dir que volia fer fisting i tal i jo el vaig dir: "Jajaja vale!" pero no se que es el fisting, es dolent? No se que fer ara mateig no vull que s'enfadi amb mi pero tampoc vull fer cosas xungues saps???
Moltes gracies!
Mariona Busto

Hola Seth!
El fisting consisteix en la introducció de la mà o part del braç a l'anus/recte o la vagina. Com qualsevol pràctica sexual, és molt important que totes les persones implicades vulgueu practicar-la. Si no sabem què és o no ho volem fer, és important que sapiguem dir NO i recordar que un NO és un NO, i la persona que està amb tu ho ha d'entendre i respectar. Si s'enfada amb tu, t'està demostrant poc com a parella. És importantíssim respectar els ritmes de cada persona.
Així doncs, si tu no ho veus clar o de moment no vols fer-ho, fes-li saber sense por.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat