No se com em sento ni el perquè
Fa uns mesos vaig fer el 15 anys i fins aquell moment no m'havia passat. Abans no m'importava no haver-me liat abans però ara tinc moltes ganes de liarme, també havia fet de "aguanta velas" i no em molestava tant però ara es que vaig buscant a algú per el carrer sigui noi o noia perquè crec que sóc bi. Em podríeu ajudar?
Mariona Busto

Hola josep_esc_26!
És normal que la teva curiositat i les teves ganes per embolicar-te amb algú augmentin a l'adolescència, i més si les persones del teu voltant es van embolicant i et van explicant les seves experiències.
Pensa que a tothom li arriba el seu moment, i és important no obsessionar-se. Pensa que no haver-se liat mai amb 15 anys, és completament normal, hi ha moltes persones que a aquesta edat encara no han tingut l'oportunitat. Així que tranquil i paciència. Tard o d'hora arribarà el moment, ja ho veuràs. Pensa que a vegades les mateixes ganes ens poden portar a liar-nos amb "qualsevol" només pel simple fet de cremar aquesta etapa, i en el fons no s'acaba de gaudir de l'experiència. Així doncs, pren-t'ho amb calma, i veuràs com arriba el teu moment!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat