Totes les noies és masturben?
Una pregunta és veritat que quan les amiges parlem de sexe i surt el tema de masturbació totes diuen que no és masturben ... és cert ? totes diuen que no però no se si és veritat
Mariona Busto

Hola Anònima!
No totes les noies es masturben, però n'hi ha moltes que sí. Sovint no es parla de la masturbació femenina, ja que, tot i que s'ha avançat molt pel que fa a sexualitat femenina, és cert que encara és un tema força tabú, i per tant, moltes noies quan se'ls pregunta sobre el tema diuen que no, que elles no ho fan.
Recorda que masturbar-se és una decisió íntima i personal, que cada persona decideix si vol fer o no. Masturbar-se no té res de dolent, ens aporta coneixement sobre el nostre cos i la nostra sexualitat, però en cap cas és una pràctica obligatòria.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat