MOLT URGENT
Hola, sóc unanoia de 18 anys i porto 6 mesos amb la meva parella. El qe em passa es que jo no em poso cachonda o sigui mai he sentit la necessitat de masturbarme ni estic cachonda en el moment de fer coses. No ho entenc, potser es perq ho penso massa pero nose, en canvi quan dormo si que tinc somnis en que sento que mestic excitant. Ajuda
Mariona Busto

Hola Persona5!
A vegades el nostre cap està tan pendent del què hauria de sentir que no ens donem permís per sentir. No és fàcil desconnectar i ser capaç de centrar-se en les sensacions, en el moment, en el plaer i en pensaments que ens ajudin a excitar-se, però sovint aquesta és la clau!
Et recomanem que la pròxima vegada que estigueu junts intentis deixar les expectatives fora i centrar-te a passar-ho bé, sense esperar res, a veure com va reaccionant el teu cos a les carícies, als petons, etc. Dóna't temps, tenir confiança en la persona amb la quan estàs també ajudarà a que les coses vagin millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat