ola
Hola!
Hola soc una nena que tinc 13 anys i mira ja m'ha baixat la regla i tinc por de posar-me un tampó pq mai me le posat i tinc por de posarme'l!!
Anissa Ouali

Hola Helena!
Gràcies per confiar en nosaltres i utilitzar el consultori. És molt important que la primera vegada triïs un moment en el que no tinguis pressa, perquè si et poses nerviosa els músculs de la teva vagina es tensaran i et costarà més posar-t'ho.
A les instruccions expliquen pas per pas com fer-ho, però si veus que ho proves i t'atabales, respira, ho deixes estar una estoneta i ho tornes a provar en un altre moment o dia. Alguns petits consells: Posar-se de peu i col•locar un peu a sobre de la tapa del vàter, de manera que quedin les cames obertes. Aquesta postura sol ser còmode per tenir visibilitat dels genitals i posar-se el tampó.
També hi ha noies que se'l posen un cop estan sentades al vàter amb la tapa oberta, per exemple.
Amb l’ajuda d’un mirall i explorar la zona, per a saber com són els teus genitals i localitzar bé el forat on s'ha d’introduir el tampó (que és la vagina).
No dubtis en parlar-ho amb algú de confiança per exemple la teva mare, germana o alguna amiga que hagi passat pel mateix.
Espero haver-te ajudat! una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali