condo2
bones a veure ja e enviat un missatge i veig qe no zha publicat la meva pregutna es si el condo es qeda mitg fora de la vagina sense ejacular hi ha risc d'embaras? i el semen pot pasar la gometa qe subjecta de dalt si el noi esta abaix? osigui pot caure i haveri embaras? ajuda sisplau!;)
Anissa Ouali

Hola Andreea28!! Sí que ens va arribar el teu missatge i la meva companya Helena Angel et va respondre. Et torno a deixar la seva resposta per si no has pogut veure l'anterior:
Hola andreea28,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, intenta calmar-te, pel que m'expliques no hi ha cap situació de risc d'embaràs.
Anem a pams: si ell hagués ejaculat i al retirar-se hagués quedat el condó dins teu sí que hi hauria risc però pel que tu expliques aquest no és el cas, es va quedar dins (i no del tot) quan encara no havia ejaculat.
L'altre dubte sobre el condó i l'ejaculació a dalt de tot, si et fixes en la forma dels preservatius són com una bossa i a la punta hi ha com un caputxó, això està fet perquè quan hi hagi l'ejaculació el semen s'acumuli a dalt de tot i a l'hora de retirar-lo sigui més fàcil. Per estar més segurs quan retireu el condó no el feu relliscar desde la punta, agafeu bé la base (la part que apreta, on hi ha la goma) i baixeu poc a poc el preservatiu pel penis, com si l'arrosseguessiu.
Espero haver-vos ajudat! Gràcies per la confiança.
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico