DUBTE
Hola,
Primer de tot donar-vos les gràcies per la feina que esteu fent!!❤
El meu problema és que no se fer una palla! Osigui com es fa?
Se que sha danar baixan i pujan soposo... Però aixo és tot? M'havien dit algu de que s'havia de baixar una pell o algu.
Siusplau si m'ho poguesiu explicar, es una mica urgent!!
M'he fixat que sempre poseu com un dibuix de la vagina explican tles parts, podrieu fer el mateix amb el penis?
Esk de veritat que en aquet tema estic molt perduda
Gràcies😘
Cristina Albó

Hola ????,
Moltes gràcies per les teves paraules, ens animen molt a seguir treballant i enscanta saber que tota la feina que fem us és d'utilitat :)
És completament normal que no en sàpigues, no naixem ensenyats, oi? Per tant, calma i paciència!
Si no saps com fer-ho, el primer de tot és normalitzar-ho, li pots preguntar a ell, com es masturba, li pots dir que t'ensenyi com li agrada a ell... que agafi la teva mà i t'ensenyi el moviment. Però no té molta complicació, consisteix en pujar i baixar la pell del penis, cobrint i descobrint el gland.
T'adjuntem una imatge on es veuen les parts dels genitals masculins internes i externes, és important situar cada part i ens ha encantat la teva suggerència:
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cathttp://www.consultajove.cat
">