Masturbació
Holaaa tinc gaires problemes a l'hora de fer-ho
1-tinc por a que fes mal ja que a l'hora de posar-me un tampó em fa mal
2- Quant està mig introduït (el dit) no se que fer perquè res em fa plaer
3-cuan es hora de treurel hem fa molt de fàstic perquè noto bonys i no vull anar al ginecòleg
Que he de feeeeer🙈?
Mariona Busto

Hola Anonim!
En primer lloc comentar-te que per masturbar-te no cal que t'introdueixis res dins la vagina si no vols. El clítoris, situat a la part externa de la vagina, serveix exclusivament per proporcionar plaer. Recorda també que el gran òrgan sexual que tenim és el nostre cervell, per tant, és molt important que estiguem centrades i connectades amb allò que estem fent, amb pensaments que ens ajudin a excitar-nos, etc.
Ens expliques que quan et poses un tampó et fa mal, i no hauria de fer mal. Si està ben col·locat, no l'has de notar. Important adaptar la mida del tampó al flux menstrual que tinguem i sempre et pot resultar més fàcil si te'l poses amb un aplicador de plàstic. Si el dolor persisteix, et recomanem una visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar-ho.
Per últim, si notem algun bony estrany o alguna cosa que no ens agrada, és important consultar-ho amb el metge per valorar que tot estigui correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat