Regla o que?
El cas es que fa casi dues setmanes ho vaig fer per primera vegada. Ho vam fer gracies a que se'm va retrasar la regla, cosa normal en mi ja que sempre hem passa. Ho vam fer amb condo i ho vam comprovar i tot correcte. Aleshores uns dies mes tard, hem vaig despertar tacada i vaig pensar que era la regla i em vaig possar un tampax. Pero quan me'l vaig treure ja no tenia. Des de llavors no m'ha vingut i no se si conta com a regla. Si no era regla, que era? I llavors, si no era regla, com que no m'ha vingut encara, hi ha perill de que estigui embarasada?? Estic una mica preocupada
Mariona Busto

Hola Anònim!
Doncs no sabem si el sagnat va ser la regla o no... com tens les regles tan irregulars és complicat saber quan t'ha de venir una altra vegada.
Com vàreu tenir relacions sexuals fent servir correctament el preservatiu, en principi el retard no hauria de ser per un embaràs. De totes maneres, si segueixen passant els dies i la regla no et ve, sempre recomanem fer una prova d'embaràs per descartar-ho. Com segurament sortirà negativa, el que t'aconsellem és que demanis hora de visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar aquestes irregularitats menstruals que tens, a més podràs assessorar-te en temes d'anticoncepció perquè no hagis d'estar patint cada vegada perquè la regla no et ve.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat