Puc estar embarassada?
Hola! Tinc 16 anys i fa unes setmanes vaig perdre la virginitat. Ho vem fer sense condó pero nomes 10/15 segons per evitar riscos i a mes com que era la primera vegada ell estava nerviós i no la tenia del tot empalmada. En teoria quan ho vem fer no estava en ovulació sino que hauria d'haver sigut just feia una setmana. Ara fa sis dies que m'hauria d'haver vingut la regla i no m'ha vingut, no se si es per que estic nerviosa o si hi ha alguna probabilitat d'estar embarassada, crec que m'anire a comprar el test d'embaràs per sortir de dubtes pero tot i aixi em podeu dir que fer? I en cas que si que hagues fecundat que?
Urgent siusplau!
Moltes gràcies
Mariona Busto

Hola 123456789!
Si hi va haver penetració sense preservatiu, encara que només fossin 10/15 segons, no vàreu evitar riscos, tot el contrari, sempre que hi ha penetració sense protecció hi ha risc d'embaràs i també de contagi d'alguna infecció de transmissió sexual. Per tant, és molt important fer servir SEMPRE preservatiu durant tota la relació sexual, d'aquesta manera podreu gaudir de la vostra sexualitat de forma sana i responsable!
Esperem que el retard que tens sigui per un motiu diferent de l'embaràs (nervis, temes hormonals...). De totes maneres i com ja fa 6 dies que t'hauria d'haver vingut la regla, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per descartar-ho. Si surt negatiu, fantàstic, espera uns dies més a veure si la regla et baixa. Si surt positiu, estareu en una situació força complicada...
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat