Li dic o no li dic?
Hola! Sóc un noi de 17 anys que recentment m'he decidit a sortir de l'armari més o menys, perquè sóc bisexual. Jo em vaig adonar que era bisexual fa uns quatre anys, però tenia por de que em jutgessin. Tothom a la meva escola sap que m'he liat varis cops amb ties i que no sóc verge, però el que no sap ningú és que també m'he liat amb alguns tios.
Fa uns dos mesos em vaig liar amb un gran amic meu que es gay, i perquè el vaig parar que sinò ell hauria perdut la virginitat amb mi. Li vaig dir que no volia fer res perquè estàvem beguts i al dia següent ens penediríem, però la setmana passada, a la FM del meu poble, vaig beure una mica un altre cop i vaig acabar amb aquest amic un altre cop.
El que passa és que al dia següent vam quedar al matí i em va dir que no volia res, que seguiríem sent amics però que ens oblidessim. I aquella mateixa nit ens vam tornar a liar més o menys, però es que haviem begut un altre cop.
I la veritat es que jo si que vull alguna cosa amb ell, perquè em sento còmode amb ell, però crec que ell no vol. L'altre dia em va dir que m'estimava, però no crec que ho diguès de veritat, perquè jo no havia begut res però ell anava super malament. El vaig acompanyar a casa i em va donar un pico, però li vaig dir que no fes res, perquè estava borratxo.
I ara no se que fer, perquè ell és un gran amic i sempre quedo amb ell i li explico tota la meva vida...Dóno jo el pas i li dic que també m'agrada o no?
Mariona Busto

Hola Jim Morrison!
Potser estaria bé que tinguéssiu una conversa sense estar beguts cap dels dos. Si sou amics, entenem que entre vosaltres hi ha molta confiança, i que per tant, podeu parlar de sentiments. Sempre que expressem allò que sentim per algú correm el risc de no ser correspostos, però també pot passar tot el contrari.
Per esbrinar si t'estima més que com a amic, hauràs de parlar-ho amb ell, així sortiràs de dubtes. Si només vol amistat, hauràs d'acceptar-ho, encara que costi, i valorar de quina manera continueu amb la vostra amistat sense que això us faci patir.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat