Preliminars
Bones!
Resulta que li agrado a una amiga meva que diu que em vol invitar a casa seva. Jo mai he tenit relacions sexuals(ella sí), la teoría me la conec però el que em preocupa es la pràctica...principalment vull saber com fer preliminars, com fer-li dits. No tinc clar com es fa, no se si primer tocar el clítoris i després fer dits...fer dits directament...El pitjor d'això es que com es la meva primera vegada tinc por a ver-ho malament i que no li agradi :/
Gracies!
Mariona Busto

Hola siloveslopruebas!
Recorda que ningú neix ensenyat i per tant, és completament normal que no sàpigues com fer-ho!
La nostra recomanació és que si es dóna el cas i us masturbeu mútuament, que li preguntis directament a ella com li agrada que li facin. Ella podrà anar guiant-te i dient-te com vol que li facis. Pensa que no hi ha dues noies iguals, i l'estimulació que li agrada a una pot ser diferent d'una altra. Recorda que el clítoris i els seus voltants, solen ser les zones que més plaer produeixen, vés a poc a poc i adapta l'estimulació (ritme, intensitat, pressió...) al que ella et vagi indicant! Així segur que no t'equivoques i aconsegueixes que li agradi i s'ho passi bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat