No sé que fer!!
Hola!
Necessito ajuda, el meu novio viu al País Basc i d'aqui poc ens tornarem a veure. Ell vol fer plans (sexe), com ell és 2 anys més gran que jo ja te experiencia. Em podrieu donar algun consell, del tipu alguna postura que doni més plaer, quanta estona aproximadament pot durar, i el més important, com arrivar al famos orgasmeee!!!
Moltes graciess!
Mariona Busto

Hola Yuuuupii!
Parles sobre que ell vol fer plans (sexe), però i tu? En tens ganes? Et sents preparada per fer-ho? Recorda que és important que tots dos us sentiu llestos per fer un pas tan important. Encara que ell sigui més gran i tingui més experiència, no vol dir que hàgiu de córrer! És important anar adaptant-vos el vostre ritme (cada un té el seu).
Si encara no heu "jugat", no coneixeu els vostres cossos, etc. potser és millor començar per aquí i no anar directament a fer-ho, no creus? Recordeu que l'objectiu és passar-vos-ho bé, i si tu no tens experiència, pot ser molt divertit anar descobrint a poc a poc la teva sexualitat.
Pensa que no hi ha una postura que doni més plaer que les altres, això depèn de cada persona. Per tant, haureu de trobar quina és la postura que a vosaltres us dóna més plaer! Pensa que fins i tot pot ser diferent per tu que per ell.
Pel que fa al temps que ha de durar una relació sexual, tampoc hi ha un temps marcat, vosaltres decidiu quan començar i quan acabar.
Per últim, per arribar al "famós orgasme" no hi ha una fórmula màgica, nosaltres et recomanem que et centris a gaudir, a passar-t'ho bé, a descobrir des de la curiositat sense expectatives, d'aquesta manera la conseqüència podrà ser un orgasme. Recordeu que l'estimulació externa, especialment de la zona del clítoris, sol ser la que més agrada i facilita que es produeixi l'orgasme.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat/
">www.consultajove.cat