no em ve la regla
ara començare 3r i al setembre fara dos anys desde que em va venir la regla. El cas es que durant el meu primer any, em va venir aproximadament tres vegades (4 o 5 dies). Pero es que ara al segon, si no recordó malament m'ha vingut una sola vegada. Estem a finals de agost i desde finals de gener que no em ve. El primer any no li vaig donar molta importancia ja que diuen que por ser algo irregular. Fins no fa molts mesos tampoc perque pensaba que potser jo ja de persi era irregular, pro 8 mesos sense venir en sembla molt. Sobretot quan el primer any em va venir mes que no ara. Me mare ja ho sap, u está empenyada amb que vagi al metge, pero jo no vull. Entenc que por ser greu i que puc tenir un problema, pero tampoc vull que em donguin pastillas o algo per que en baixi. No sé si seré l'unica Noia que ho pensi, pero Ami ja me agrada no tenirla.
Soc una noia molt activa i el fet de tenir la regla es una mica merda per mi. M'agrada estar amunt i avall, i les vegades que la he tingut, apart de que sem treuen les gnes, no pucc!! estic molt incómoda tot el rato pendent i a sobre molt mal humorada. Hi han agut dies en els que arriba un moment en el que ni jo m'aguantava ja. Per mi es una gran molestia aquells dies, no faig casi res i ja se que en direu que aixo no te perque impedirmo. Pero es que no se que es pero sem treuen les ganes de fer res, i quan faig algo estic molt incómoda, en paso el día al váters. Definitivament, ja se que es algo natural de la dona, pero es que ningú sap per mi lo que es no tenir-la. Per aixo no vull anar al metge, per que jo ja de persi estic be aixi. Veig les meves amigues tots aquells dies del lavabo a clase i tal tot el rato preguntant i precupades, de mal humor i desganades. I la sort de saber que jo no en tinc que preocupar per aixo ni d'estar pendent de quan em ve es inmensa.
Se que posiblement en recomanareu que hi vaigi. Pero avans en podrieu dir quines serien les posibles casues de aixo i quines solucions en podrien donar els metges.
Gracies.
Mariona Busto

Hola Clàudia!
Doncs les causes poden ser moltes i és millor que vagis al ginecòleg perquè ho valori i sigui ell qui et digui el motiu d'aquestes irregularitats menstruals. Entenem que et faci mandra i que no hi vulguis anar, però quan es tracta de salut ha de prevaler això per davant de tot.
No tinguis por, a més pots aprofitar per explicar-li tot el que et passa quan et ve la regla, aquesta desgana que sents i a veure si pot ajudar-te amb alguna cosa que et faci estar millor quan et vingui.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Clàudia!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat