No se si
Hola, vull dir-os que tinc un problema una mica bastant preocupant perquè, tinc novio des de fa 5 mesos i encara no hem tingut relacions sexuals, ell té 17 anys ja cumplits i jo 14 ja cumplits... Ell té ganes de que fem algo més que un lío i jo també, però sóc verge i no sé que fer, perqué ell la té gran i no sé si m'entrará...tampoc se que fer quan estiguem els dos al llit...suposu que m'hauré de deixar emportar pero es que estic molt preocupada... moltes gràcies per la vostra contestació, una abrassada😊
Mariona Busto

Hola Badbixjjj!
Recorda que no hi ha pressa i és important que vagis al teu ritme! És normal que tots dos tingueu ganes de fer un pas més, però també és molt important que tots dos us sentiu preparats per fer-lo. No cal córrer! Parleu de les vostres pors, dels vostres dubtes i preocupacions. No cal anar directament a tenir relacions sexuals si encara hi ha pors i dubtes per resoldre. Veuràs que si et dónes més temps per tenir les coses més clares i sentir-te més preparada, les coses aniran molt millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat