No se estar un dia sense masturbarme
No puc estar més d'un dia sense tocarme, hi ha dies que arribo a ferme 2. No se com puc parar això
Mariona Busto

Hola daaan!
La masturbació és una pràctica íntima i personal, que ajuda a les persones a conèixer millor el seu cos i a experimentar plaer. Quan la masturbació és excessiva o un considera que és excessiva, és important parar-se i veure què està passant. Cal diferenciar quan hi ha molta masturbació perquè ens crida molt l'atenció, és un moment de descobriment, de sensacions molt agradables, d'excitació... de quan aquesta masturbació s'utilitza per abaixar l'angoixa o l'ansietat que podem estar sentint per una situació, pensament o sensació. Si vols parar de masturbar-te o reduir la freqüència amb que ho fas, perquè et genera malestar, no hi ha cap problema. Distreu-te, fes alguna cosa diferent que t'ajudi i t'aporti benestar!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat