help!!
Fa temps vaig estar bastant capficada amb el meu fisic (menjava poc, em pesava cada dos per tres, intentava fer molt d'estport...) ara , durant un temps he estat bé, emm vaig adonar del meu problema i vaig ornar a menjar amb normalitat, a vegades fins i tot picant entre hores. Però ara torno a estar bastant capficada, primer de tot he engreixat un parell de quilos i això no m'agrada gens! A més m'adono de que menjo molt entre hores, en el moment que agafo el menjar no me'n adono, però un cop me'l he menjat me'n arrepenteixo molt i , i fins i tot he arribat a pensar en vomitar (no ho he fet).
Estic realment preocupada, no sé com controlar-me, o si he de menjar menys...
Moltes gracies!
Sara Bujalance

Hola prsl! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, pel que dius portes temps passant-ho una mica malament amb el menjar i el pes. No et penedeixis mai pel fet d'haver menjat. Menjar és indispensable pel nostre cos i per la nostra salut, no permetis que els cànons impossibles de bellesa actuals determinin com has de menjar. Per mantenir un pes correcte has de menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide dels aliments), i fer esport habitualment. Fes 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), així evitaràs acabar picotejant. Quan picotegem ho acostumem a fer perquè portem molta estona sense menjar res, o perquè l'últim àpat va ser massa petit. I, per últim, parla amb algun adult de confiança sobre com et sents, de cara a que t'ajudi a sentir-te millor. Molts petons!!